Skip to Content

News & Blog

FROZEN FOOD & FOOD LOGISTICS, 10-12 Νοεμβρίου 2018 στο Metropolitan Expo

Αποτελεσματικές ασφαλιστικές λύσεις για τα food logistics και την ψυχρή εφοδιαστική αλυσίδα θα παρουσιάσει η ομάδα της Truck & Cargo Insurance αυτό το Σαββατοκύριακο στο Metropolitan Expo.

Στα πλαίσια της έκθεσης FROZEN FOOD & FOOD LOGISTICS την Κυριακή 11 Νοεμβρίου στις 17:00 στον συνεδριακό χώρο του Hall 3 ο κ. Γιάννης Σαμολαδάς θα συζητήσει για τα αποτελέσματα της 2ης Πανελλήνιας έρευνας για τα ψυχόμενα logistics “The geography of Greece – Value Chain”
0 Continue Reading →

Αυξήσεις «φωτιά» στα ασφάλιστρα αυτοκινήτων: Έως και 20% ανάλογα με το προφίλ του οδηγού.

Σύμφωνα µε εκτιμήσεις παραγόντων του κλάδου, η αναπροσαρµογή των τιµών προς τα πάνω θα είναι σε ένα ποσοστό της τάξης του 15%-20% και πρόκειται να εφαρµοστεί από το νέο έτος.

Αφετηρία του πρώτου ανατιµητικού κύκλου στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου -και µάλιστα µε διψήφιο ποσοστό- ύστερα από ένα πολυετές πτωτικό σερί φαίνεται ότι θα αποτελέσει το έτος 2019.

Σύµφωνα µε φορείς του κλάδου,η κάθετη πτώση των ασφαλίστρων κατά την περίοδο της ύφεσης σε ποσοστό που αγγίζει ακόµη και το 50% θα είχε σταµατήσει από το 2016, ωστόσο η… προσέλκυση των χιλιάδων ανασφάλιστων οχηµάτων που κυκλοφορούσαν στους ελληνικούς δρόµους µε «δέλεαρ» την τιµή ανέβαλε για λίγο την αλλαγή πολιτικής εκ µέρους των ασφαλιστικών οµίλων.

Όπως σηµειώνει ο πρόεδρος της Επιτροπής Αυτοκινήτου της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος και πρόεδρος του συστήµατος Φιλικού ∆ιακανονισµού, ∆ηµήτρης Ζορµπάς, μιλώντας στην εφημερίδα «Έθνος», ήδη από το 2016 θα έπρεπε να είχαν σηµειωθεί αυξήσεις της τάξης του 9% για να ισορροπήσει η κατάσταση. Ωστόσο, το κυνήγι πελατών, το οποίο χάρισε στις εταιρείες περίπου 780.000 νέα συµβόλαια, είχε ως αποτέλεσµα έναν… αδυσώπητο πόλεµο τιµών που έριξε τα ασφάλιστρα κατά 15%.

Μόνο φέτος οι µειώσεις ανήλθαν σε 10%, ανεβάζοντας το ποσοστό πτώσης στα υφεσιακά χρόνια κοντά στο 50%. Κερδισµένες από τη µάχη αυτή βγήκαν οι Εταιρείες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών (ΕΠΥ), οι οποίες κατέχουν περίπου το 11,2% του στόλου, που στο σύνολό του τζιράρει περίπου 1 δισ. ευρώ.

Σηµαντική, βέβαια, ήταν η διείσδυση των online υπηρεσιών (όπως της Anytime της Interamerican, της Hellas Direct, της myDirect, αλλά και των ηλεκτρονικών πλατφορµών των µεγάλων οµίλων), η οποία συνετέλεσε στη συµπίεση του κόστους ασφάλισης. ∆εδοµένου ότι τα ανασφάλιστα οχήµατα δεν ξεπερνούν τα 100.000 και ότι οι περισσότερες ασφαλιστικές κινούνται στην κόκκινη γραµµή, η νέα χρονιά αναµένεται να συνοδευτεί µε τις πρώτες ανατιµήσεις στα χρόνια των µνηµονίων, οι οποίες µπορεί να αγγίξουν σε πρώτη φάση ακόµη και διψήφιο ποσοστό.

Οι ζηµιές είναι αναπόφευκτες, εάν οι εταιρείες δεν σταµατήσουν τον «πόλεµο» τιµών, µε την ισορροπία να µεταφράζεται σε µια πιο ορθολογική και αυξητική τιµολόγηση.

Το προφίλ του οδηγού

Σύµφωνα, λοιπόν, µε τον κ. Ζορµπά, από τις αρχές του νέου έτους σταδιακά η αγορά, εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες και µε βάση τις επιµέρους παραµέτρους (που συνδέονται π.χ. µε το προφίλ του οδηγού, τη γεωγραφική περιοχή όπου κινείται το όχηµα κ.λπ.), θα προχωρήσει σε πιθανή αναπροσαρµογή προς τα πάνω, µε τις εκτιµήσεις παραγόντων του κλάδου να κάνουν λόγο για ένα ποσοστό της τάξης του 15%-20%. Οπως υπογραµµίζει ο διευθύνων σύµβουλος της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής, οι περισσότερες εταιρείες θα καταγράψουν ζηµιές από του χρόνου, εάν δεν αλλάξουν τακτική.

Σε σχετική µελέτη η KPMG αναφέρει ότι οι επιχειρήσεις του κλάδου έχουν επιδοθεί σε ένα παιχνίδι µηδενικού αποτελέσµατος, στο οποίο δεν φαίνεται να κερδίζει κανένας. Μείωση της κερδοφορίας κυρίως λόγω του έντονου ανταγωνισµού και συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους είναι το αποτέλεσµα του «παιχνιδιού» αυτού, σε µια αγορά η οποία συρρικνώνεται διαρκώς. ∆εν είναι τυχαίο ότι από το 2010, οπότε η παραγωγή ασφαλίστρων άγγιξε τα 2 δισ. ευρώ (1,96 δισ.), ακολούθησε µία επταετία συνεχούς πτώσης, η οποία οδήγησε την αγορά κάτω ακόµη και από το 1 δισ. ευρώ, µε τη φετινή χρονιά να αναµένεται να κλείσει και πάλι σε θετικό πρόσηµο (έστω οριακά), λόγω της επανασφάλισης χιλιάδων οχηµάτων µε την απειλή «τσουχτερών» προστίµων από την Πολιτεία.

Σύµφωνα µε τα τελευταία στοιχεία που δηµοσίευσε χθες η Ενωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), στο εννεάµηνο του 2018, ο κλάδος της αστικής ευθύνης οχηµάτων διαµορφώθηκε στα 552,7 εκατ. ευρώ (µειωµένος κατά 0,8% από το αντίστοιχο περσινό διάστηµα) και ο κλάδος των χερσαίων οχηµάτων ενισχύθηκε κατά 9,8% σε ετήσια βάση, στα 146,86 εκατ. ευρώ.

Την ίδια στιγµή, η ανοδική πορεία του ∆είκτη Ζηµιών (στα επίπεδα του 80%) αφήνει στο παρελθόν τα µεγάλα περιθώρια κέρδους, ενώ τα «αποθέµατα» κερδών προηγούµενων ετών αναµένεται να εξαντληθούν σύντοµα.

Η KPMG εκτιµά ότι, µόλις εξαντληθούν όλες οι διαθέσιµες «αποθήκες» κέρδους -κάτι το οποίο φαίνεται να γίνεται πραγµατικότητα- η αύξηση των τιµολογίων θα γίνει πλέον αναγκαστική, εκτιµώντας ότι ο χρονικός ορίζοντας για την αντίστροφη πορεία των τιµολογίων δεν είναι µακρινός. ∆εν πρέπει να ξεχνάµε, εξάλλου, ότι οι εταιρείες έχουν να αντιµετωπίσουν υψηλότερο δείκτη ζηµιών, ο οποίος συνοδεύεται από υψηλές προµήθειες που καταβάλλουν οι ασφαλιστικές στο δίκτυο για την πρόσκτηση εργασιών -στα επίπεδα του 18%, ένα ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό, εάν λάβουµε υπόψη ότι η ασφάλιση για αστική ευθύνη στο αυτοκίνητο αποτελεί υποχρεωτική εκ του νόµου κάλυψη- ένα ποσοστό 4,8% που πηγαίνει στο Επικουρικό, 3%-4% που αφορούν στο αντασφαλιστικό κόστος και διάφορα άλλα γενικά έξοδα.

Πηγή: protothema.gr
0 Continue Reading →

Πάρε μέρος στην έρευνα της ❄ Ψυχρής Εφοδιαστικής Αλυσίδας ❄ 2018

2η Πανελλήνια Έρευνα Ψυχρής Εφοδιαστικής Αλυσίδας 2018

Αγαπητοί φίλοι & συνεργάτες,

Η Truck & Cargo Insurance – Samoladas σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Βιομηχανιών Ψύχους & Logistics, την Grant Thornton, το  ΕΚΕΤΑ και την Data RC διενεργεί τη 2η Πανελλήνια Έρευνα για την Ψυχρή Εφοδιαστική Αλυσίδα, στα μέλη και τους συνεργάτες της, σε συνέχεια της πολύ επιτυχημένης προ διετίας 1ης Πανελλήνιας Έρευνας. Σκοπός της έρευνας είναι να καταγράψει την Γεωγραφία της Αλυσίδας Αξίας στην Ελλάδα.

Κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε και εσείς να δώσετε τις δικές σας απαντήσεις που θα διαμορφώσουν τα αποτελέσματα για την Ελληνική Ψυχρή Εφοδιαστική Αλυσίδα.

http://surveys.datarc.gr/index.php/978826/lang-en

Εμπιστευτικότητα: Τα στοιχεία που θα συγκεντρωθούν είναι εμπιστευτικά και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για της σκοπούς της έρευνας. Τα μεμονωμένα στοιχεία κάθε επιχείρησης δεν πρόκειται να  δημοσιοποιηθούν σε κανέναν πρόσωπο ή φορέα εκτός της Ενώσεως.

0 Continue Reading →

Κάντε Like & Κερδίστε την ετήσια ασφάλεια του φορτηγού σας!

Γράψτε στα σχόλια αυτού του post την μάρκα του επαγγελματικού σας οχήματος και κερδίστε την ασφάλειά του για ένα έτος!!!…

Gepostet von Truck Insurance Brokers am Donnerstag, 11. Oktober 2018

Γράψτε στα σχόλια του συγκεκριμένου post της σελίδας μας στο facebook την μάρκα του επαγγελματικού σας οχήματος και κερδίστε την ασφάλειά του για ένα έτος!!!
Απαραίτητη προϋπόθεση να έχετε κάνει like και στη σελίδα μας στο facebook .
#ΜΕΓΑΛΟΣ #ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ #ΔΩΡΟ #ΑΣΦΑΛΕΙΑ #ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ#ΟΧΗΜΑΤΟΣ

Όροι Συμμετοχής: «Κάντε Like & Κερδίστε την ετήσια ασφάλεια του φορτηγού σας!»

A. Αντικείμενο του Διαγωνισμού:
Η εταιρεία με την επωνυμία Truck & Cargo Insurance Brokers, που εδρεύει στο Πέραμα Αττικής, στην Λεωφ. Ειρήνης 151 (στο εξής (στο εξής «Διοργανώτρια») όπως εκπροσωπείται νόμιμα, διοργανώνει ηλεκτρονικά μέσω του διαδικτύου την προωθητική ενέργεια «Κάντε Like & Κέρδισε την ετήσια ασφάλεια του φορτηγού σας» (στο εξής η «Ενέργεια» ή/ και «Διαγωνισμός») που θα διεξαχθεί στο «Facebook» και συγκεκριμένα στη σελίδα στο Facebook με τίτλο «Τruck Insurance Brokers», η οποία βρίσκεται στη διεύθυνση https://www.facebook.com/truckinsurancebrokers (εφεξής «Ιστότοπος).

B. Δικαίωμα Συμμετοχής (εφεξής ο συμμετέχων θα αναφέρεται ως «Συμμετέχων» ή «Χρήστης»):
1. Δικαίωμα συμμετοχής στο Διαγωνισμό έχουν όσοι είναι άνω των 18 ετών και διαμένουν στην Ελλάδα, ενώ αποκλείονται
α. οι εργαζόμενοι του Διοργανωτή, καθώς και οι συγγενείς τους α΄ και β΄ βαθμού, οι σύζυγοι καθώς και τα άτομα που στερούνται δικαιοπρακτικής ικανότητας.
β. οι εργαζόμενοι στην Truck & Cargo Insurance και γ. τα πρόσωπα συγγένειας α’ βαθμού με τους ανωτέρω υπό (α) και (β) εργαζόμενους και οι σύζυγοι των εργαζόμενων αυτών.
2. Απαραίτητη προϋπόθεση για κάθε συμμετέχοντα στο Διαγωνισμό είναι να διαθέτει ενεργό προσωπικό λογαριασμό στο Facebook, ο οποίος είναι σύμφωνος με όλους τους όρους χρήσης του Facebook και η λειτουργία του δεν έχει ανασταλεί για οποιονδήποτε λόγο.
3. Οποιαδήποτε συμμετοχή των ανωτέρω προσώπων στο Διαγωνισμό κατά παράβαση των παρόντων όρων θεωρείται αυτοδικαίως άκυρη.

Γ. Διάρκεια του διαγωνισμού:
1. Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές από την ημερομηνία έναρξης του Διαγωνισμού, ήτοι από την Πέμπτη 11/10/20186 και ώρα 20:00 έως και την ημερομηνία λήξης αυτού την Κυριακή 21/10/2018 και ώρα 20:00 (τοπική ώρα Ελλάδος). Μετά τη Λήξη του Διαγωνισμού ουδεμία συμμετοχή σε αυτόν γίνεται δεκτή, άλλως λογίζεται ως μη πραγματοποιηθείσα.
2. Μετά τη λήξη του Διαγωνισμού και συγκεκριμένατην Κυριακή 21/10/2018 και ώρα 20:00 θα διεξαχθεί κλήρωση για την απονομή των δώρων.
3. Η Διοργανώτρια μπορεί κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια να αναβάλει ή να μεταθέσει την ώρα ή/και ημέρα διεξαγωγής του Διαγωνισμού ή/και της κλήρωσης.

Δ. Τρόπος Συμμετοχής:
1. Για να δηλώσουν συμμετοχή στο Διαγωνισμό οι χρήστες θα πρέπει να επισκεφθούν μέσω του λογαριασμού τους στο Facebook τον Ιστότοπο της Διοργανώτριας και στη συνέχεια να μεταβούν στη σχετική δημοσίευση (στο εξής «Facebook Post») που θα βρίσκεται στο χρονολόγιο («timeline») του Ιστοτόπου για τις ανάγκες διεξαγωγής του Διαγωνισμού. Εκεί οι χρήστες καλούνται να απαντήσουν κάνοντας σχόλιο («comment»), κάτω από το Facebook Ρost να γράψουν τη μάρκα του επαγγελματικού τους οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο λαμβάνουν μέρος στην κλήρωση για να κερδίσουν τα δώρα που προβλέπονται.
2. Η συμμετοχή στο Διαγωνισμό και στην κλήρωση ενεργοποιείται με τη δημοσίευση του σχετικού σχολίου σύμφωνα με τα ανωτέρω υπό Δ1. Η αποστολή σχολίου συνιστά δήλωση συμμετοχής στο Διαγωνισμό και ταυτόχρονη δήλωση ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων του Διαγωνισμού, χωρίς καμία χρέωση ή περαιτέρω διαδικασία.
3. Η Διοργανώτρια έχει δικαίωμα κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια να μην αναρτήσει («upload») ή/και να αφαιρέσει εκ των υστέρων οποιαδήποτε συμμετοχή με παράνομο ή προσβλητικό με οποιονδήποτε τρόπο περιεχόμενο.
4. Κάθε Συμμετέχων μπορεί να συμμετάσχει μία φορά με τα ίδια στοιχεία Facebook προφίλ (Facebook ID) κατά τη διάρκεια του Διαγωνισμού. Περισσότερες συμμετοχές με το ίδιο Facebook ID θα μετρήσουν σαν μία συμμετοχή στον Διαγωνισμό.
5. Για τη συμμετοχή στο Διαγωνισμό δεν απαιτείται αγορά προϊόντος.

Ε. Δώρο:
1. Το δώρο που κληρώνεται στο Διαγωνισμό (περαιτέρω το «Δώρο» και έκαστο εξ’ αυτών το «Δώρο») θα ορίζονται στο σχετικό Facebook Post. Ειδικότερα πρόκειται για ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ετήσιας διάρκειας.
2. Τα δώρα είναι απολύτως προσωπικά, δε μεταβιβάζονται, δεν εξαργυρώνονται και δεν ανταλλάσσονται με χρήματα ή άλλα δώρα.
3. Δικαίωμα συμμετοχής στην κλήρωση για τα δώρα θα έχουν όλες οι έγκυρες συμμετοχές. Έγκυρη είναι η συμμετοχή που (α) πληροί τις προϋποθέσεις όλων των σταδίων του Διαγωνισμού, όπως αυτά περιγράφονται στους παρόντες όρους, (β) δεν αποτελεί, κατά την κρίση της Διοργανώτριας, προϊόν παράνομης τεχνικής επιρροής από το συμμετέχοντα στα συστήματα της Διοργανώτριας ή εν γένει απάτης ή αθέμιτης παρεμβολής του συμμετέχοντα ή τρίτου, (γ) έχει υποβληθεί και έχει καταχωρηθεί στα συστήματα της Διοργανώτριας, από την ημερομηνία και ώρα Έναρξης του Διαγωνισμού μέχρι την ημερομηνία και ώρα Λήξης του Διαγωνισμού και (δ) το υλικό που υπέβαλε ο Συμμετέχων δεν προσβάλλει το νόμο, τα χρηστά ήθη ή δικαιώματα τρίτων. Η Διοργανώτρια μπορεί κατά τη διακριτική της ευχέρεια να ακυρώσει και μετά την ηλεκτρονική κλήρωση συμμετοχή.

ΣΤ. Ηλεκτρονική Κλήρωση – Τρόπος Ανάδειξης Νικητών Διαγωνισμού:
1. Κάθε συμμετοχή στο διαγωνισμό καταχωρείται αμέσως σε λίστα αποκτώντας αυτοδίκαια και άνευ ετέρου αύξοντα αριθμό, με τον οποίο θα συμμετέχει στην κλήρωση.
2. Από την κλήρωση θα αναδειχθούν 1 τακτικός και 3 αναπληρωματικοί νικητές. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί κάποιος νικητής αυτόματα εντός 2 ημερολογιακών ημερών (από την ημερομηνία κλήρωσης), θα ορίζεται νικητής ο επιλαχών, ο οποίος είναι ο αμέσως επόμενος στη λίστα με τον αύξοντα αριθμό. Η κλήρωση θα γίνει ηλεκτρονικά στα γραφεία της Διοργανώτριας.
3. Τα ονόματα των νικητών θα ανακοινωθούν στον Ιστότοπο στο Facebook.
4. Οι νικητές θα ενημερωθούν με γραπτό σχόλιο κάτω από την συμμετοχή τους (Reply) στο Διαγωνισμό από τους διαχειριστές του Ιστοτόπου στο Facebook («administrators») και θα τους ζητηθεί να αποστείλουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους εντός 2 ημερολογιακών ημερών σε προσωπικό μήνυμα (inbox) της σελίδας της Διοργανώτριας (https://www.facebook.com/Truckinsurancebrokers). Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί επικοινωνία εντός 2 ημερολογιακών ημερών, η Διοργανώτρια διατηρεί το δικαίωμα να περάσει στον επόμενο επιλαχόντα.
5. Σε περίπτωση που ο νικητής καθυστερήσει σύμφωνα με τα ανωτέρω ή δεν επιθυμεί να αποδεχθεί το Δώρο του, αυτός χάνει οριστικά το δικαίωμά του επί του Δώρου, το οποίο γεννάται στον επόμενο συμμετέχοντα κατά τη σειρά ανάδειξής στο Διαγωνισμό, ως ανωτέρω.

Ζ. Εμπορικά Σήματα – Πνευματική Ιδιοκτησία:
1. Οι Συμμετέχοντες δεν έχουν ούτε αποκτούν κανένα απολύτως δικαίωμα πάνω στα σήματα, ονόματα, ενδείξεις, εμβλήματα και λοιπά διακριτικά της Truck & Cargo Insurance και της Διοργανώτριας. Απαγορεύεται οποιαδήποτε τροποποίηση, δημοσίευση, μετάδοση, μεταβίβαση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση, σύνδεση, φόρτωση (download) ή με άλλον τρόπο εκμετάλλευση, εν όλω ή εν μέρει, του περιεχομένου του Διαγωνισμού με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια της Διοργανώτριας.

Η. Λοιποί Όροι:
1. Η Διοργανώτρια διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί, ανακαλεί, παρατείνει ή μειώνει τη διάρκεια της παρούσας ενέργειας, χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση, κατά την κρίση της καθώς και να μεταβάλει τους όρους και τις ημερομηνίες συμμετοχής ή/και να ματαιώνει την προωθητική ενέργεια στον Ιστότοπο στο Facebook. Σε περίπτωση ανάκλησης, ματαίωσης, διακοπής, παράτασης, χρονικής μετάθεσης κ.λ.π. του Διαγωνισμού, η Διοργανώτρια δε φέρει καμία ευθύνη ή υποχρέωση έναντι των χρηστών.
2. Η Διοργανώτρια μπορεί κατά τη διακριτική της ευχέρεια να ακυρώνει συμμετοχές, μεταξύ άλλων σε περίπτωση που οι αναρτήσεις/σχόλιά τους προσβάλλουν δικαιώματα της Διοργανώτριας, της Truck & Cargo Insurance ή και τρίτων ή παραβιάζουν το νόμο. Στην περίπτωση αυτή, διαγράφεται απευθείας το εν λόγω σχόλιο από το Wall, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης του Χρήστη.
3. Η συμμετοχή στην παρούσα Ενέργεια προϋποθέτει πρόσβαση των ενδιαφερομένων στο διαδίκτυο με δικά τους τεχνικά μέσα. Η Διοργανώτρια δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση αναφορικά με την εξασφάλιση, την υποβοήθηση της πρόσβασης σε χώρους διαδικτύου ή την παροχή διευκολύνσεων σε κάθε ενδιαφερόμενο. Η πρόσβαση στοn Iστότοπο στο Facebook επιτρέπεται μόνο υπό τους όρους λειτουργίας του οικείου διακομιστή (server) και τις τεχνικές και λοιπές προϋποθέσεις και προδιαγραφές του Διαγωνισμού. Περαιτέρω, η Διοργανώτρια δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε επιβάρυνση των Συμμετεχόντων-Χρηστών εκ των άνω αιτιών.
5. Η Διοργανώτρια δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε βλάβη προκύψει στο Facebook και στον Ιστότοπο, η οποία ενδεχομένως έχει ως αποτέλεσμα την προσωρινή ή μόνιμη διακοπή της προωθητικής ενέργειας ή ακύρωσης κάποιων συμμετοχών λόγω μη καταχώρησης της ανάρτησής τους.
6. Η Διοργανώτρια δεν εγγυάται ότι η ιστοσελίδα του Διαγωνισμού ή οι διακομιστές μέσω των οποίων αυτός τίθεται στη διάθεση των επισκεπτών, θα παρέχονται χωρίς «ιούς» ή άλλα επιζήμια συστατικά ή ότι οι ιστοσελίδες, οι υπηρεσίες, οι επιλογές ή τα αποτελέσματά τους είναι ορθά, πλήρη και διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή. Κάθε ενδιαφερόμενος έχει την αποκλειστική ευθύνη να διασφαλίσει με τη χρήση αντιικού λογισμικού τη μη προσβολή και προστασία του προσωπικού υπολογιστή του και των αρχείων του από ιούς ή καταστροφικά προγράμματα – εφαρμογές καθώς και την ενδεχόμενη καταπολέμηση κάθε ανιχνευθέντος ιού. Σε κάθε περίπτωση, η Διοργανώτρια δεν επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη για την απαραίτητη συντήρηση, επισκευή ή επιδιόρθωση του υπολογιστή του συμμετέχοντος/επισκέπτη και γενικά του συστήματός του για οποιαδήποτε βλάβη υποστεί κατόπιν επίσκεψής του στην ιστοσελίδα του Διαγωνισμού.
7. Η συμμετοχή στην ενέργεια αποτελεί σαφή και εκ μέρους του Συμμετέχοντα συναίνεση κατά την έννοια του ν. 2472/1997, όπως ισχύει σήμερα, για την τήρηση των στοιχείων του (και τυχόν τρίτων προσώπων) και την επεξεργασία τους για τις ανάγκες διεξαγωγής και δημοσιότητας της ενέργειας καθώς και για σκοπούς ενημέρωσης και επικοινωνίας του σχετικά με την ενέργεια. Τα προσωπικά στοιχεία των νικητών και των επιλαχόντων θα τηρούνται μέχρι και την ημερομηνία λήξης της ενέργειας κατά τα ανωτέρω. Μετά την ολοκλήρωση της ενέργειας, κατά τα οριζόμενα στους παρόντες όρους, τα σχετικά στοιχεία θα καταστρέφονται
8. Οι Συμμετέχοντες στην προωθητική ενέργεια παρέχουν τη συγκατάθεση τους και εξουσιοδότηση στη Διοργανώτρια και στην Truck & Cargo Insurance για την προβολή του διαγωνισμού ή/και των αποτελεσμάτων του μέσω ραδιοφώνου, τηλεόρασης καθώς και μέσω του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου ή και του Internet. Έτσι, στο πλαίσιο της προβολής του προϊόντος Fanta μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να δημοσιευθεί για διαφημιστικούς σκοπούς ο κατάλογος των νικητών, φωτογραφίες, φιλμ και βίντεο, καθώς και τα σχόλια που έχουν καταχωρήσει οι Συμμετέχοντες, και ενδεχομένως να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε ειδησεογραφικό στοιχείο σχετικό με την παρούσα προωθητική ενέργεια για διαφημιστικούς σκοπούς, η δε συμμετοχή στην παρούσα προωθητική ενέργεια παρέχει αυτομάτως και την προς τούτο συναίνεση και εκχώρηση των αναγκαίων πνευματικών δικαιωμάτων ατελώς, για όλα τα μέσα στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
9. Η ευθύνη της Διοργανώτριας περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στη διάθεση των προγραμματισμένων Δώρων. Η Διοργανώτρια δεν ευθύνεται έναντι των Συμμετεχόντων στον Διαγωνισμό ή οποιουδήποτε τρίτου για οποιονδήποτε λόγο συμπεριλαμβανομένης της αμελείας, τυχερών και ανωτέρας βίας.
10. Μετά την εκπνοή της διάρκειας του διαγωνισμού και της διανομής των Δώρων κατά τα προαναφερόμενα, κάθε υποχρέωση της Διοργανώτριας και των ανωτέρω εταιρειών παύει να υφίσταται.
11. Οι παρόντες αναλυτικοί όροι συμμετοχής στο διαγωνισμό βρίσκονται αναρτημένοι στην ιστοσελίδα https://www.facebook.com/Truckinsurancebrokers και συγκεκριμένα σε σχόλιο στο post του διαγωνισμού.
12. Οι παρόντες όροι διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο. Κάθε διαφορά σχετική με το Διαγωνισμό, που ενδέχεται να προκύψει στο μέλλον, υποβάλλεται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δικαστηρίων των Αθηνών.

0 Continue Reading →

Τι αλλάζει στον έλεγχο των ΚΤΕΟ από 1η Οκτωβρίου?

Από την 1η Οκτωβρίου θα αρχίσουν να γίνονται οι έλεγχοι για τον εντοπισμό οχημάτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ηλεκτρονικά. Δηλαδή θα γίνεται διασταύρωση των στοιχείων που έχει το υπουργείο Οικονομικών με τη βάση δεδομένων των ΚΤΕΟ. Αυτοί οι έλεγχοι δεν έχουν καμία σχέση με το πρόστιμο των €400 που είναι άλλο πράγμα. Είναι  το πρόστιμο που κόβει η τροχαία σε έλεγχο.
Το νέο πρόστιμο ανέρχεται στα €150 και θα επιβάλλεται μέσω TAXISnet, όταν αρχίσουν οι ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, σύμφωνα με τον νόμο.
0 Continue Reading →

X-TREME ADVENTURE INSURANCE

Η Truck & Cargo Insurance – Samoladas παρουσίασε το νέο της “παιδί”  Χ-TREME ADVENTURE INSURANCE στο 1ο Off-road Adventure Festival που έγινε στις 14-15-16 Σεπτεμβρίου 2018 στο Terra Vibe.

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη ασφαλιστικών λύσεων και προτάσεων στο χώρο των Extreme Sports η εταιρεία μας μπαίνει δυναμικά στην “Adventure Ασφάλιση” έχοντας όλα τα μέσα και την εμπειρία που απαιτείτε για να καλύψει όλον τον κύκλο της συγκεκριμένης αγοράς. Με την παρουσία μας στο 1ο Off-road Adventure Festival επιβεβαιώσαμε και από κοντά την ανάγκη ασφαλιστικών λύσεων για τον συγκεκριμένο χώρο,  Γνωρίσαμε πολλούς και νέους ανθρώπους του χώρου, ζήσαμε την περιπέτεια, πέσαμε, χτυπήσαμε και είμαστε πλέον έτοιμοι να δώσουμε ραντεβού με όλους όσους ασχολούνται με τα extreme sports!

Ελπίζουμε να τα ξαναπούμε σύντομα και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου στο ίδιο φεστιβάλ!

0 Continue Reading →

Ελέγξτε εύκολα αν το όχημά σας είναι ασφαλισμένο

Στο παρακάτω link μπορείτε να ελέγξετε αν το όχημά σας είναι ασφαλισμένο.

https://www.hic.gr/hic/check_ins.aspx

Επικοινωνήστε άμεσα με τον ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή ή με εμάς αν το όχημά σας φαίνεται ανασφάλιστο.
Τηλ. επικοινωνίας: 2104416888 – 6973232322

 

έλεγχος ανασφάλιστων
# έλεγχος ανασφάλιστων

 

0 Continue Reading →

Η Truck & Cargo Insurance στην Logi.c 2018

Στα πλαίσια της συνεχούς ενημέρωσης και ανάπτυξης των υπηρεσιών μας στον τομέα των LOGISTICS και της ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ,  η TRUCK & CARGO INSURANCE – SAMOLADAS είναι επίσημος υποστηρικτής  του συνεδρίου  LOGIC. 2018 –   MANAGING THE SUPPLY CHAIN”. 

Σε έναν ιδιαίτερο χώρο, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), που αποτελεί άλλωστε από μόνος του το βέλτιστο παράδειγμα της υγιούς επιχειρηματικότητας και της συνεχούς βελτίωσης, το ετήσιο ραντεβού της αγοράς Logistics και Supply Chain, τα πολυσυνέδρια Logistics Conferences, Logi.C 2018, στη 10η ετήσια διοργάνωσή τους, ανανεώνουν το ραντεβού τους μαζί σας!
Στις 4 & 5 Μαΐου 2018, υψηλόβαθμα στελέχη, από όλους τους κρίκους decision making της εφοδιαστικής αλυσίδας αλλά και της επιχειρησιακής λειτουργίας, συναντιόμαστε ξανά για να μιλήσουμε για σύγχρονο logistics management. να φέρουμε νέες πληροφορίες, να επεξεργαστούμε καινούργιες ιδέες για έναν κλάδο που στόχος του είναι να αποτελέσει τον no 1 παραγωγικό κλάδο της χώρας.

Οι θεματικές ενότητες θα περιλαμβάνουν: 

• ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ LOGISTICS HUB Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας – Υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς Ναυτιλίας, Supply Chain, Traders, Εξαγωγείς αξιολογούν τις υπηρεσίες του Ελληνικού Logistics Hub και συζητούν για το μέλλον του ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΔΥNΑMΙΚA ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ 

ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΝΟΜΗ. Παράλληλες προσεγγίσεις από Μεγάλους Retailers για να «Χτίσουμε δυναμικά Δίκτυα Διανομής»

• PHARMA & COSMETICS LOGISTICS Αποτελέσματα έρευνας που διενεργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα στην δυναμική, αλλά “ευαίσθητη” αγορά του Φαρμάκου και του Καλλυντικού. Συζήτηση για τις Λύσεις – Δυνατότητες – Προοπτικές στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας του Φαρμάκου-Καλλυντικού

Στο ακόλουθο link μπορείτε να δείτε το τελικό πρόγραμμα της ολομέλειας: www.logisticsconferences.gr

Για οποιαδήποτε πληροφορία είμαστε στην διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

Γιάννης Σαμολαδάς
Τηλ. επικοινωνίας: 210 4416888 – 6973 23 23 22

 

0 Continue Reading →

Από 24 Μαρτίου ξεκινούν ξανά οι έλεγχοι για τα ανασφάλιστα οχήματα!

Είναι το φορτηγό σου σε ακινησία στο συνεργείο? Είναι ακινητοποιημένο λόγω βλάβης?

13  σημεία που πρέπει να γνωρίζεις για τον έλεγχο των ανασφάλιστων.

H Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων προχώρησε στη σύνταξη και δημοσίευση Πληροφοριακού Οδηγού για την έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν τα ανασφάλιστα οχήματα, ώστε να μην εντοπίζονται ως ανασφάλιστα τα οχήματα σε μια σειρά περιπτώσεων. Εφεξής, τηρώντας τις απαιτήσεις του νόμου 4141/2013, θα διενεργεί τουλάχιστον δυο ηλεκτρονικές διασταυρώσεις κάθε έτος, σε ημερομηνίες που επίσης δεν θα ανακοινώνονται εκ των προτέρων.  Υπενθυμίζουμε ότι σε όσους οδηγούς προκύψει ότι δεν έχουν ασφαλιστεί, θα καταλογιστεί παράβολο το ύψος του οποίου θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ευρώ.

Ο Πληροφοριακός οδηγός αφορά:

  • Τους κατόχους οχημάτων, οι οποίοι έλαβαν ειδοποιητήρια ανασφάλιστου οχήματος κατά το διασταυρωτικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε την 06.06.2017,
  • Εκείνους που, ενώ δεν έλαβαν ειδοποιητήρια στο πλαίσιο της πρώτης διασταύρωσης, γνωρίζουν ότι εμπίπτουν σε μια από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στον Οδηγό και θα πρέπει να μεριμνήσουν ώστε να μην εντοπιστούν ως ανασφάλιστα τα οχήματά τους.

 

1. Πώς θα μπορούσα να ελέγξω εάν το όχημά μου είναι ασφαλισμένο; 

Το Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων, το οποίο συγκεντρώνει σύμφωνα με το νόμο τα στοιχεία των ασφαλισμένων οχημάτων στη χώρα μας, έχει δημιουργήσει ηλεκτρονική εφαρμογή www.hic.gr που δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να ελέγξουν άμεσα και εύκολα αν το όχημά τους είναι ασφαλισμένο. Μέσω αυτής της εφαρμογής www.hic.gr οι πολίτες μπορούν να διαπιστώσουν εάν εμφανίζονται ασφαλισμένοι και να προβούν έγκαιρα σε διορθώσεις τυχόν λαθών στα στοιχεία τους, επικοινωνώντας με την ασφαλιστική τους εταιρία.

 

2. Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματός μου, το οποίο όμως έχει κλαπεί

Η δήλωση της κλοπής οχήματος αποτελεί σημαντική υποχρέωση του ιδιοκτήτη – κατόχου του. Η κλοπή πρέπει να δηλώνεται στις αρμόδιες Αστυνομικές Αρχές και στις Διευθύνσεις Μεταφορών & Επικοινωνιών των Περιφερειών της Χώρας. Με την πάροδο τριμήνου από την δήλωση της κλοπής, η αρμόδια Αστυνομική Αρχή χορηγεί βεβαίωση, στην οποία αναφέρεται ο χρόνος της κλοπής, η σύνταξη σχετικής δικογραφίας, καθώς και ότι το όχημα δεν έχει ανευρεθεί μέχρι την ημέρα αυτή. Η δήλωση αυτή πρέπει να προσκομιστεί από τον ενδιαφερόμενο στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. φορολογίας εισοδήματος, προκειμένου το όχημα να τεθεί σε «αναγκαστική ακινησία» λόγω κλοπής. Σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης – κάτοχος δεν δήλωσε την κλοπή του οχήματός του, όπως είχε υποχρέωση, πρέπει να το πράξει άμεσα, σύμφωνα με τα παραπάνω. Σημειώνεται ότι η κλοπή καταχωρείται στο σύστημα με την ημερομηνία κατά την οποία προσέρχεται ο κάτοχος στην Αστυνομική Αρχή και δηλώνει την κλοπή του οχήματος και όχι με βάση την ημερομηνία, στην οποία κατά δήλωσή του έγινε η κλοπή. Ειδικά για τις κλοπές ΕΙΧ αυτοκινήτων και δικύκλων, οι οποίες έλαβαν χώρα από το 2004 έως τον Ιούλιο του 2017, η Α.Α.Δ.Ε. ζήτησε και έλαβε από τις Αστυνομικές Αρχές συγκεντρωτικά ηλεκτρονικά στοιχεία για την επιβεβαίωση και επικαιροποίηση των δεδομένων, ώστε τα οχήματα αυτά να εξαιρούνται από τους διασταυρωτικούς ελέγχους. Σε κάθε περίπτωση, εφόσον ένα όχημα εντοπιστεί ως ανασφάλιστο, παρόλο που έχει δηλωθεί στις Αστυνομικές Αρχές η κλοπή του, ο ιδιοκτήτης του έχει τη δυνατότητα, εντός δυο μηνών από την ηλεκτρονική διασταύρωση, να προσκομίσει τη δήλωση κλοπής στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., ώστε να ακυρώσει το παράβολο ανασφαλίστου οχήματος.

3. Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματός μου, το οποίο όμως δεν υπάρχει αφού δόθηκε για καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση πριν από τις 04.03.2004 χωρίς να υπάρχει πιστοποιητικό καταστροφής.

Για την οριστική διαγραφή ΕΙΧ αυτοκινήτου οχήματος από το Μητρώο Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών απαιτείται η παράδοση του οχήματος σε πιστοποιημένο σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής του (ανακυκλωτή), σύμφωνα με τις διαδικασίες του π.δ. 116/2004, προκειμένου το όχημα να καταστραφεί. Η κατάθεση του πιστοποιητικού καταστροφής που εκδίδεται στη συνεχεία είναι αναγκαία προϋπόθεση για την οριστική διαγραφή οχήματος από το Μητρώο Οχημάτων. Υπάρχει πλέον η δυνατότητα να διαγραφεί από το Μητρώο Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών όχημα το οποίο δόθηκε για καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση πριν από τις 04.03.2004, δηλαδή πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος του π.δ. 116/2004. Η διαγραφή πραγματοποιείται αναδρομικά από την παραπάνω ημερομηνία, με μια πολύ απλή διαδικασία, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του πρόσφατου νόμου (άρθρο 69 του ν. 4484/2017). Οι ιδιοκτήτες τέτοιων οχημάτων μπορούν να προσέρχονται σε οποιαδήποτε Υπηρεσία Μεταφορών & Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της Χώρας για την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας.

4. Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματός μου, το οποίο έχω παραδώσει στην ΕΔΟΕ για καταστροφή προκειμένου να διαγραφεί οριστικά ή το οποίο ήταν εγκαταλελειμμένο στο δρόμο, το συνέλεξε ο Δήμος και δεν είναι πια στην κατοχή μου. 

Η Α.Α.Δ.Ε. έχει αναπτύξει πλέον ηλεκτρονική επικοινωνία με την «Εναλλακτική Διαχείριση Οχημάτων Ελλάδος» (ΕΔΟΕ), ώστε να εξαιρούνται από τους διασταυρωτικούς ελέγχους όλα τα οχήματα που έχουν καταστραφεί από το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους, ανεξάρτητα εάν παραδόθηκαν στην ΕΔΟΕ από: – τους ίδιους τους ιδιοκτήτες – κατόχους τους, – τους Ο.Τ.Α. ή – τη Διεύθυνση Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (ΔΔΔΥ πρώην ΟΔΔΥ).

Α. Παρά τα ανωτέρω, σε περίπτωση που ιδιοκτήτης-κάτοχος έλαβε ειδοποιητήριο ενώ έχει προβεί στην παράδοση του οχήματός του σε πιστοποιημένο ανακυκλωτή, μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του παραβόλου, με την προσκόμιση στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. της βεβαίωσης παραλαβής του οχήματος που χορηγείται από το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης ΟΤΚΖ (Οχήματα Στο Τέλος Κύκλου Ζωής).

Β. Σε περίπτωση που το όχημα περισυλλέχθηκε από το Δήμο και δεν είναι πλέον στην κατοχή του ιδιοκτήτη του, αυτός οφείλει να αναζητήσει και να λάβει από τον οικείο Δήμο είτε το πιστοποιητικό καταστροφής του οχήματος, είτε βεβαίωση ότι το όχημα περισυλλέχθηκε και στάλθηκε στην ΔΔΔΥ.

Σε περίπτωση που το όχημα περιήλθε στην ΔΔΔΥ, προσκομίζεται βεβαίωση από την ΔΔΔΥ από την οποία πρέπει να προκύπτει η καταστροφή ή μη του οχήματος. Εφόσον προσκομισθούν τα δικαιολογητικά αυτά, η αρμόδια Δ.Ο.Υ. ακυρώνει το παράβολο ανασφάλιστου οχήματος.

5. Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του δίκυκλου οχήματός μου, το οποίο όμως δεν βρίσκεται σε κυκλοφορία λόγω καταστροφής, διάλυσης ή αχρήστευσής του.

Για τις μοτοσικλέτες (δίκυκλα οχήματα άνω των 50 κυβικών εκατοστών) δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για τη διαγραφή τους και αυτή μπορεί να γίνεται οποτεδήποτε, χωρίς να απαιτείται προσκόμιση πιστοποιητικού καταστροφής από ανακυκλωτή. Σε περίπτωση αχρήστευσης (καταστροφής) ή διάλυσης μοτοσικλέτας, ο ιδιοκτήτης- κάτοχος αυτής υποβάλλει αίτηση σε οποιαδήποτε Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της Χώρας, στην οποία αναγράφεται ο λόγος της οριστικής διαγραφής. Η παραπάνω αίτηση υποβάλλεται εντός δύο (2) μηνών από το χρόνο που επήλθε το γεγονός και μαζί με αυτή παραδίδονται η άδεια κυκλοφορίας και οι κρατικές πινακίδες της μοτοσικλέτας, εφόσον υπάρχουν. Εάν δεν υπάρχουν, προσκομίζεται δήλωση απώλειας προς τις Αστυνομικές Αρχές. Οι Υπηρεσίες Μεταφορών χορηγούν βεβαίωση στους αιτούντες για διαγραφή της μοτοσικλέτας από το Μητρώο, με ημερομηνία διαγραφής εκείνη της κατάθεσης της αίτησης. Εάν όμως από δημόσιο έγγραφο που συνυποβάλλεται με την αίτηση, προκύπτει προγενέστερη ημερομηνία καταστροφής, διάλυσης ή αχρήστευσης και η διαγραφή καταχωρηθεί με προγενέστερη ημερομηνία του διασταυρωτικού ελέγχου ανασφαλίστων οχημάτων, τότε το παράβολο ακυρώνεται χωρίς να απαιτείται κάποια άλλη ενέργεια από τον ενδιαφερόμενο, χωρίς δηλαδή προσέλευση του σε Δ.Ο.Υ. Για τις κλοπές μοτοσυκλετών ισχύουν όσα αναφέρονται στην Ερώτηση 2.

6. Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματός μου ενώ έχω μετακινηθεί και ζω στο εξωτερικό και το όχημά μου βρίσκεται στην Ελλάδα.

 Το γεγονός της μετακίνησης του ιδιοκτήτη-κατόχου του οχήματος στην αλλοδαπή δεν τον απαλλάσσει από την εκπλήρωση των φορολογικών και λοιπών υποχρεώσεών του που απορρέουν από την κατοχή ενός οχήματος. Για την απαλλαγή του από τις ανωτέρω υποχρεώσεις, εφόσον το όχημα δεν βρίσκεται σε κυκλοφορία, ο ιδιοκτήτης του οφείλει να το θέσει σε «φορολογική ακινησία» στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. Για να μην εντοπίζεται το όχημα αυτό ως ανασφάλιστο, ο ιδιοκτήτης του πρέπει να προβεί άμεσα στην παραπάνω ενέργεια, είτε ο ίδιος, είτε να εξουσιοδοτήσει κάποιο άλλο πρόσωπο να το κάνει για λογαριασμό του. Τυχόν δήλωση ακινησίας που υποβάλλεται μετά τη διενέργεια του διασταυρωτικού ελέγχου δεν απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από την υποχρέωση καταβολής του παραβόλου ανασφαλίστου οχήματος.

7. Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματός μου ενώ έχω μετακινηθεί και ζω στο εξωτερικό για διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών.

Εάν ένα όχημα μετακινηθεί στο εξωτερικό, εφόσον εξακολουθεί να φέρει ελληνικά στοιχεία κυκλοφορίας (κρατικές πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας), πρέπει να ασφαλίζεται σε ασφαλιστική επιχείρηση που δραστηριοποιείται νόμιμα στην Ελλάδα. Εφόσον ένα όχημα εξάγεται στο εξωτερικό, υπάρχουν δύο δυνατότητες διαγραφής του από το Μητρώο Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, οπότε και απαλλάσσεται από τις παραπάνω υποχρεώσεις:
α. Ο ιδιοκτήτης το διαγράφει οριστικά πριν την έξοδό του από τη Χώρα, όταν ο προορισμός είναι μια τρίτη (μη κοινοτική) χώρα.
β. Όταν το όχημα εξάγεται σε χώρα της Ε.Ε. ταξινομείται εκ νέου στη χώρα προορισμού και λαμβάνει νέα στοιχεία κυκλοφορίας.

Μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα από τη νέα ταξινόμηση, η αρμόδια αρχή του κράτους επαναταξινόμησης γνωστοποιεί το γεγονός αυτό είτε στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών είτε στην Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφερειακής Ενότητας, οι οποίες μεριμνούν για τη διαγραφή του από τα εθνικά μητρώα. Η γνωστοποίηση της επαναταξινόμησης του οχήματος μπορεί να γίνεται και με μέριμνα του ενδιαφερομένου, προσκομίζοντας τα έγγραφα που αποδεικνύουν την επαναταξινόμηση, στις αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Π.Ε. Οι Υπηρεσίες αυτές προβαίνουν στη διαγραφή του οχήματος από το Μητρώο Οχημάτων, από την ημερομηνία της νέας ταξινόμησης, εφόσον πληρούνται και οι λοιπές προϋποθέσεις διαγραφής, όπως η εξόφληση τυχόν οφειλόμενων τελών κυκλοφορίας. Προβλήματα δύναται να παρατηρηθούν μόνο για λόγους καθυστέρησης διαβίβασης των στοιχείων, αλλά, σε κάθε περίπτωση, το παράβολο ανασφάλιστου οχήματος ακυρώνεται εφόσον η επαναταξινόμηση και διαγραφή του οχήματος από τα εθνικά μητρώα πραγματοποιείται σε προγενέστερη ημερομηνία του διασταυρωτικού ελέγχου. Στην τελευταία αυτή περίπτωση (διαγραφή με προγενέστερη ημερομηνία του διασταυρωτικού ελέγχου) το παράβολο ακυρώνεται, χωρίς να απαιτείται κάποια άλλη ενέργεια από τον ενδιαφερόμενο.

8. Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματος μου το οποίο όμως έχω ήδη πουλήσει προ ετών και ανήκει σε άλλο ιδιοκτήτη. 

Σε περίπτωση που είχατε προβεί σε εξουσιοδότηση προς τον αγοραστή, ώστε να διενεργήσει αυτός για λογαριασμό σας τη μεταβίβαση και αυτός δεν το έπραξε, εξακολουθείτε να εμφανίζεστε στο Μητρώο
Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ως ιδιοκτήτης του οχήματος. Πρόκειται δηλαδή για μια περίπτωση «Ανολοκλήρωτης Μεταβίβασης». Για τις περιπτώσεις αυτές έχουν δοθεί οδηγίες, σύμφωνα με τις οποίες ο πωλητής πρέπει να δηλώσει στην Τροχαία το γεγονός αυτό και να προσκομίσει στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. τη βεβαίωση που του χορήγησε η Τροχαία, ώστε να τεθεί το όχημα σε αναγκαστική ακινησία λόγω «ανολοκλήρωτης μεταβίβασης» (ΠΟΛ 1133/2015, ΠΟΛ 1147/2015 και ΠΟΛ 1136/2017). Το όχημα τίθεται σε ακινησία από την ημερομηνία που το γεγονός δηλώνεται στην Τροχαία και όχι από την ημερομηνία που, σύμφωνα με όσα δηλώνει ο πωλητής, διενεργήθηκε η πώληση του οχήματος.
Εάν ο πωλητής έλαβε γνώση, μέσω της ειδοποίησης που του εστάλη για μη ασφάλιση του οχήματος, ότι δεν ολοκληρώθηκε ποτέ η διαδικασία της μεταβίβασης, πρέπει να κάνει τις παραπάνω ενέργειες το
συντομότερο δυνατό, καθώς εξακολουθεί να βαρύνεται με όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την ιδιοκτησία στο όχημα. Οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τα οχήματα που εμφανίζονται στο όνομά τους, από το site της ΑΑΔΕ, πηγαίνοντας στην κατηγορία: Υπηρεσίες για Πολίτες και στη συνέχεια πατώντας την επιλογή: Τέλη Κυκλοφορίας, μπαίνουν στη σελίδα: Τέλη Κυκλοφορίας με κωδικούς TAXISnet, επιλέγουν: Είσοδος στην Εφαρμογή , συνδέονται με τους προσωπικούς τους κωδικούς και από τον εμφανιζόμενο πίνακα: Κατάσταση οχημάτων και ειδοποιήσεις τελών κυκλοφορίας, επιλέγουν: Κατάσταση Οχημάτων.

9. Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματός μου όμως τα στοιχεία κυκλοφορίας έχουν δεσμευθεί από την Τροχαία επειδή είχα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα ενώ δεν ήμουν ασφαλισμένος.

Σε περίπτωση δέσμευσης των στοιχείων κυκλοφορίας από δημόσια αρχή, ο ιδιοκτήτης πρέπει να προσκομίσει στη Δ.Ο.Υ. την έκθεση κατάσχεσης ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από τα οποία να προκύπτει η
ημερομηνία κατά την οποία πραγματοποιήθηκε η δέσμευση των στοιχείων του οχήματος. Εφόσον αυτή είναι προγενέστερη της ημερομηνίας του διασταυρωτικού ελέγχου, το σχετικό παράβολο ακυρώνεται, καθώς σε βάρος του ιδιοκτήτη έχει ήδη επισπευσθεί από τις Αστυνομικές Αρχές η διαδικασία επιβολής των διοικητικών και ποινικών κυρώσεων που προβλέπει ο νόμος σε περίπτωση κυκλοφορίας ανασφάλιστου οχήματος (άρθρο 5 παρ. 4 και άρθρο 12 του ν. 489/1976, όπως ισχύει).

 

10.  Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματός μου, το οποίο όμως έχει κατασχεθεί από δημόσια αρχή, επειδή εντοπίστηκε παράνομο υλικό στο εσωτερικό του.

Στην περίπτωση αυτή πρέπει να προσκομισθεί στη Δ.Ο.Υ. η έκθεση κατάσχεσης προκειμένου να εξετασθεί η θέση του οχήματος σε «αναγκαστική ακινησία». Εφόσον αυτό γίνει δεκτό και ο εντοπισμός του οχήματος ως ανασφαλίστου αφορά την περίοδο που έχει τεθεί σε ακινησία, το σχετικό παράβολο ανασφάλιστου οχήματος δύναται να ακυρωθεί.

11.  Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματός μου ενώ τα στοιχεία κυκλοφορίας έχουν αφαιρεθεί και κρατηθεί από την Αστυνομία έως την πληρωμή του διοικητικού προστίμου που μου επιβλήθηκε π.χ. λόγω τεχνικών ελλείψεων του οχήματος (έλλειψη Δελτίου ΚΤΕΟ) ή άλλης παράβασης του ΚΟΚ.

Η περίπτωση αυτή δεν συνιστά λόγο θέσης του οχήματος σε αναγκαστική ακινησία, καθώς η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της αδείας και των πινακίδων κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή λειτουργία του οχήματος, εκτός αν έχει τηρηθεί η διαδικασία της ακινησίας που προβλέπει ο νόμος. Όπως ήδη αναφέρθηκε, η δήλωση ακινησίας ΕΙΧ αυτοκινήτου κατατίθεται από τον ιδιοκτήτη του οχήματος μαζί με την άδεια κυκλοφορίας και τις πινακίδες του οχήματος στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. Μέχρι να γίνει αυτό, το όχημα εξακολουθεί να επιβαρύνεται με το σύνολο των επιβαρύνσεων που συνδέονται με την κατοχή ενός οχήματος. Οι ιδιοκτήτες πρέπει να γνωρίζουν ότι εάν δεν προσέλθουν να παραλάβουν τα στοιχεία κυκλοφορίας και αυτά παραμείνουν στην Τροχαία, αυτό δεν συνεπάγεται ούτε «φορολογική ακινησία» ούτε απαλλαγή τους από τις σχετικές υποχρεώσεις.

12. Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματός για το οποίο όμως έχω συνάψει ασφαλιστήριο με ασφαλιστική επιχείρηση άλλου κράτου μέλους της Ε.Ε.

Εφόσον το όχημά σας εντοπίστηκε ως ανασφάλιστο αυτό σημαίνει ότι έχει ταξινομηθεί στην Ελλάδα και φέρει ελληνικές πινακίδες. Κατά συνέπεια, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή ασφαλιστική νομοθεσία η οποία
είναι κοινή σε όλα τα κράτη μέλη της Ε.Ε., έχετε την υποχρέωση για ασφάλιση σε ασφαλιστική επιχείρηση που δραστηριοποιείται νόμιμα στην Ελλάδα. Το γεγονός ότι ασφαλιστική εταιρία που εδρεύει σε άλλο κράτος – μέλος της Ε.Ε. δέχθηκε να σας ασφαλίσει, παρότι το όχημά σας δεν είναι εγγεγραμμένο στα μητρώα οχημάτων εκείνου του κράτους – μέλους και άρα δεν φέρει άδεια κυκλοφορίας και πινακίδες της αλλοδαπής, δεν αίρει την υποχρέωσή σας για ασφάλιση σε ασφαλιστική επιχείρηση που δραστηριοποιείται νόμιμα στην Ελλάδα.

13. Έλαβα ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση του οχήματός το οποίο ανήκε στον πατέρα μου, ο οποίος απεβίωσε πριν 2 μήνες και η ασφαλιστική κάλυψη έληξε ένα μήνα μετά το θάνατό του.

Στην περίπτωση αυτή, προβλέπεται ένα χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών, που μπορεί να εκτείνεται μέχρι και την ημερομηνία του διασταυρωτικού ελέγχου, κατά το οποίο δεν υπάρχει υποχρέωση πληρωμής του παραβόλου. Η ημερομηνία αυτή συμπίπτει με την προθεσμία που τίθεται για την υποβολή από τον κληρονόμο της δήλωσης φόρου κληρονομίας. Γίνεται λοιπόν δεκτό ότι εάν ο θάνατος επέλθει μέσα σε έξι (6) μήνες πριν από την ημερομηνία διασταύρωσης, το παράβολο που εκδόθηκε θα ακυρώνεται με την προσκόμιση της ληξιαρχικής πράξης θανάτου από έναν από τους κληρονόμους [ΠΟΛ 1090/2017 (ΦΕΚ Β’ 2199/28.6.2017), η οποία τροποποίησε την ΠΟΛ 1033/2016 (ΦΕΚ Β΄ 720/ 28.1.2016)]. Σε περίπτωση όμως που το όχημα βρίσκεται σε κυκλοφορία, οι κληρονόμοι έχουν υποχρέωση να το ασφαλίσουν και δεν μπορούν να κυκλοφορούν με ανασφάλιστο όχημα. Κατά συνέπεια, στις περιπτώσεις αυτές, επιβάλλεται οι κληρονόμοι είτε να μην κυκλοφορούν το όχημα είτε να το θέσουν οι ίδιοι σε φορολογική ακινησία με την προσκόμιση των στοιχείων κυκλοφορίας του στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. του θανόντα. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση της τετράμηνης προθεσμίας για την αποποίηση της κληρονομιάς.

0 Continue Reading →

Η Truck & Cargo Insurance “τρέχει” για καλό σκοπό!

Στον 7ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας συμμετέχει η Truck & Cargo Insurance, έχοντας σαν στόχο να συμβάλλει στο φιλανθρωπικό έργο της διοργάνωσης αλλά και να μεταφέρει το μήνυμα της οδικής ασφάλειας και της σωστής οδηγικής συμπεριφοράς.

Στο πλαίσιο των ενεργειών ΕΚΕ που κάνει η εταιρεία παραχωρεί το «περίπτερο» της στο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς. Εκπρόσωποι του ΙΟΑΣ θα μιλήσουν με τους ανθρώπους που θα συμμετάσχουν ή θα παρακολουθήσουν τον αγώνα και θα διανείμουν ενημερωτικό υλικό. Το Σάββατο 17 Μαρτίου από τις16:00 έως τις 20:00 εθελοντής του Ι.Ο.ΑΣ. Θα κάνει προσομοίωση στους παρευρισκόμενους για την οδήγηση υπό την επίρροια αλκοόλ χρησιμοποιώντας τα «γυαλιά μέθης».

Θέλοντας να βοηθήσει τις ΜΚΟ και τα κοινωφελή ιδρύματα που στηρίζονται μέσα από τον Ημιμαραθώνιο η Truck & Cargo Insurance δημιουργει την “Truck Insurance – Running Team” και αν και η διαδικασία εγγραφής στο Athens Half Marathon έχει κλείσει, αναλαμβάνει για όποιον επιθυμεί να συμμετάσχει τα έξοδα συμμετοχής του.

Ελάτε να τρέξουμε μαζί! Είναι για καλό σκοπό

Θα μας βρείτε μας στο Ωδείον Αθηνών – Περίπτερο 12 έως το Σάββατο 17 Μαρτίου 2018. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες στα 2104416888 – 6973 232322.

https://truckinsurance.gr/ – Facebook: Truck Insurance Brokers

Πρόγραμμα Ημιμαραθωνίου:

  • Πέμπτη 15 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018, ΩΔΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ATHENS Half Marathon EXPO & Κέντρο Εγγραφών, Ώρες Λειτουργίας 13.00 – 20.00
  • Παρασκευή 16 & Σάββατο 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018, ΩΔΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ATHENS Half Marathon EXPO & Κέντρο Εγγραφών, Ώρες Λειτουργίας 10.00 – 20.00
  • Κυριακή 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018, ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Λεωφ. Αμαλίας),

09.00 Εκκίνηση Ημιμαραθωνίου Δρόμου

Ώρα ολοκλήρωσης Ημιμαραθωνίου Δρόμου: 12.10μμ

Λ. ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ ΣΟΦΙΑΣ (Σταθμός μετρό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ)

09.10 Εκκίνηση Αγώνα Δρόμου 3χλμ WIND

Ώρα ολοκλήρωσης Αγώνα Δρόμου 3χλμ WIND: 10.00πμ

Λ. ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ ΣΟΦΙΑΣ (Οδός Ριζάρη)

09.35 Εκκίνηση Αγώνα για Παιδιά & Άτομα με Αναπηρία (1.000μ)

Ώρα ολοκλήρωσης Αγώνα 1000μ: 10.00πμ

ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Οδός Όθωνος – Μητροπόλεως)

11.45 Εκκίνηση Αγώνα Δρόμου 5χλμ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Ώρα ολοκλήρωσης Αγώνα Δρόμου 5χλμ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 13.00μμ

0 Continue Reading →